wtorek, 12 sierpnia 2014

Książka Stephena King' a - "Cztery Pory Roku"

Ostatnio byłam również we Wrocławiu. Zdjęć nie ma, a ostatnich nie dałam rady jeszcze przegrać.

Ale do rzeczy.

Wzięłam książkę, przy której byłam dalej niż w połowie. Po godzinie jazdy do Wrocławia ją skończyłam. Potem jakoś było - przespałam się i podziwiałam płonącego busa XD. Dwa dni szybko zleciały - rynek, zoo i w ogóle. Kiedy wracaliśmy, zaczął się kłopot.

Nie miałam książki!!

( Tu warto zaznaczyć, że nie jestem pełnoletnia ) Jak ja wrócę? Co będę robić? Zaczęłam jęczeć i mękolić do rodziców. Nie byli przekonani. Straszyłam nawet, że ucieknę z domu XD. Pojechaliśmy jednak do Auchan, po pędzelki do makijażu dla Mamy. Ja zostałam przy stoisku z książkami. Znalazłam trzy tanie pozycje Stephena King' a - Rose Madler, Miasteczko Salem i Cztery Pory Roku.

Nie mogłam się zdecydwać. W końcu jednak wwybrałam "Persil 3 w 1" -  Cztery Pory Roku - czyli zestaw 4 opowiadań King' a. Książka ma około 500 stron. Bardzo mi przypadła do gustu ( jak na razie ):
 




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz